Zlepšili jsme pro Vás naše služby

Ptáte se, co nás odlišuje od konkurence? Nejsou to jen svítidla nejvyšší kvality, ale dbáme také na to, abychom Vám poskytli ty nejlepší služby. Na základě Vaší zpětné vazby a sledování nových trendů jsme vylepšili naše služby. Jak? Zeptali jsme se pana Pavla Koudelky, ředitele společnosti Fulgur.

 

Jaké služby svým zákazníkům nabízíte?

Nabízíme kvalitní svítidla s velmi dobře hodnoceným poměrem cena/výkon, záruční a pozáruční servis, pro větší projekty děláme světelné výpočty, řešíme rychle a efektivně reklamace.

Máme obchodní zástupce na plný úvazek, kteří jsou v denním kontaktu se zákazníky, děláme technické poradenství ke svítidlům a vyrábíme i zakázková svítidla dle přání zákazníků. Jsme přitom dlouhodobě stabilní firma. Naším zájmem je dodávat vždy kvalitní zboží s kvalitními službami.

 

Na jaká zlepšení služeb se mohou zákazníci společnosti Fulgur těšit?

Inovovali jsme zásadně naše webové stránky, podporujeme prodej našeho zboží u zákazníků reklamními akcemi, účastníme se národních i lokálních veletrhů a zavádíme systém ETIM. Pro internetové obchody jsme navíc uzavřeli smlouvu s firmou Zásilkovna, takže se nám podařilo snížit náklady na dopravu k zákazníkovi.

 

K jakým z pohledu zákazníka došlo inovací internetových stránek?

Jsou přehlednější, uživatelsky daleko pohodlnější a mají moderní design.

 

V čem spočívá zaváděný systém ETIM?

Jedná se o mezinárodní unifikaci parametrů zboží, aby je bylo možno vyhledávat pod jednotným systémem. Dost často tohoto systému využívají naši zákazníci ve svých e-shopech.

 

Zmínil jste, že se účastníte lokálních i národních veletrhů. O které se například jedná?

Z těch národních se účastníme veletrhu Ampér v České republice a Elosys ve slovenském Trenčíně. Z lokálních mohu vyjmenovat Elektrotechnickou výstavu Sonepar v Hradci Králové, Elfetex fest v Plzni a Ostravě, Elektrocentrum Olomouc, Aspera snídaně na pobočkách a Elektro S.M.S. pobočkové výstavy.

 

Které služby jsou nejčastěji využívány?

Nejčastěji využívají klienti přímý kontakt s našimi obchodními zástupci.

 

Jak probíhá první setkání obchodního zástupce s novým klientem?

Většinou probíhá na veletrhu, nicméně nové klienty již získáváme velmi zřídka, protože s naprostou většinou velkoobchodů elektro aktivně spolupracujeme a Česká a Slovenská republika jsou malé trhy.

 

Dbáte na získávání zpětné vazby od Vašich zákazníků?

Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velmi důležitá. Nejvíce ji dostávají právě naši obchodní zástupci přímo při osobních návštěvách u klientů.

 

Co na společnosti Fulgur klienti kvitují oproti konkurenci?

Klienty zajímá mimo jiné především rychlost dodávek a servisu. Oceňují také všeobecnou informovanost o zboží a stavu objednávky.

 

Sledují Vaši odborníci aktuální trendy, aby vždy dokázali poskytnout ten nejlepší servis?

Ano, tato činnost probíhá stále za pochodu, neboť se vše velmi rychle mění. Obchodníci sledují trendy na trhu, my pak sledujeme trendy u výrobců a vše pak zapracováváme do naší nabídky.

 

Je třeba něco, co už teď plánujete do budoucna?

Samozřejmě. Neustále něco plánujeme, abychom se mohli i nadále zlepšovat.

 

Chcete-li se podívat na nabídku svítidel od společnosti Fulgur, pokračujte zde.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *